Blogszülinapi különkiadás: Felnőttek VS. Harry Potter


Sziasztok!! Hát igen, eljött ez a nap is! Ma egy éves a blog. Keresztülment változásokon, kongott az ürességtől is néha. De most nem is szeretnék erről olyan sokat beszélni, inkább megköszönni Nektek, Kedves Olvasók, hogy itt vagytok. :) És nem lenne a blog Harry Potteres ha most sem egy ilyen tartalommal érkeznék. Ma ugyanis, olyan beszélgetéseket mutatok be nektek melyek felnőttekkel és a Harry Potter világával kpcsolatosak: legyenek viccesek vagy éppen furcsák. Vágjunk is bele!



1. A macskás nő esete
Lényeg a lényeg, hogy nagyszüleim egy pici faluban laknak a Bükkben és ha ők maguk nem lennének elég furcsák, akkor a körülöttük lakók biztosan. Erre példa ez is.
Éppen unokatestvéremmel sétáltunk az utcán, amikor észrevettünk egy körülbelül 50 éves nénit egy macskát sétáltatva rózsaszín pórázon. Magunkban persze Potterheadek lévén azonnal elkereszteltük Dolores Umbridgenak, de ha láttuk volna ami ezután jött...

Unokatestvéremmel: Csókolom! (Ebben a faluban szokás hogy mindenki köszön mindenkinek)
Néni: *elfordítja a fejét*

3 lépéssel később..
Néni: Mocskos kölykök, csókolomoznak itt. Mit gondolnak hány éves vagyok? 80?? Iskolakerülő sárvérűek kerüljetek csak a kezeim közé!!

1 nappal később..
Újabb sétálás következett, és esküszöm nem tudtuk, hogy hol lakik a néni, de valahogy a házához kerültünk. Hogy ezt honnan tudtuk?

*A házból halk hegedűszó hallatszik*
Unokatestvérem: Te, ez nem a Harry Potter főcímdala?
Én: De, nagyon úgy tűnik.
*Elhallgat a zene*
Néni: *Kilép a házból kezében a hangszerrel*
Mi: Bocsánat nem akartunk zavarni! *Gyors léptekkel elmennek*

2. Geometria, kicsit másképp
Az osztályom éppen matekórára készül. Bejön a tanár, lecsapja a könyvet, megtörténik a jelentés.
Tanárnő: Ma gyerekek belekezdünk a geometriába. Ezen az óran ismétlünk.
Osztály: * egy emberként ujjong, hogy végre egy tanangyag amiből nem kapunk egyest*

Az óra vége felé...
Tanárnő: És ez a vonal itt a háromszög magassága. *behúzza a vonalat, majd rajzol a háromszögbe egy kört is* Ez csak kiegészítés, nem kell megjegyezni a kört, az nem tartozik ide.
Osztálytárs: Tanárnő ez egy illumináti jel?
Tanárnő: Nem kisfiam. Majd ha lesz annyi eszed, hogy olvass megtudod mit jelent. *kacsintás felénk, akik tudták mi az* Az órának vége.

3. A lényeg, hogy van hely
Nyár volt. Strandra készültünk nagyszüleimmel, akikről már elárultam, hogy furcsák és vannak olyan megszólalásaik amiket nemhogy én, de senki sem ért. Ez is egy hasonló.

Nagypapám: Na akkor mindent összepakoltál?
Én: Igen, csak még hozom a Harry Pottert.
Nagypapám: Honnan van neked helikoptered?
Én: Nem papa, az Harry Potter. Tudod...
Nagypapám: Jaj hogy Henrik Péter. Hozhatod őt is tőlem, van hely a helikopteredben.

Mai napig nem tudom, ki az a Henrik Péter, de nem jött velünk strandolni.


4. Sportolj Ronnal
Angolóra. Felelés. Egy olyan tanárnál ahol vagy minden tökeletes vagy egyessel ülsz le. A téma: Hobbi és szabadidő. Mivel angolul nem igazán emlékszem a történetre, az egyszerűség kedvéért magyarul írom le.
Tanár: Oké Lili, kérlek beszelj a kedvenc könyvedről és az olvasási szokásaidról.
Én: *elkezdek beszélni*

Hozzá kell tennem hogy a tanár nem igazán ismerte a Harry Pottert, így történhetett az is, hogy amikor befejeztem ez történt:

Tanár Rendben van, ötös.
Én: *szinte ujjongva* Köszönöm tanárnő!
Tanár: Várj meg egy percet. Ezek szerint Harry a futást egy külön embernek tartja. Érdekes. Kíváncsi lennék ennek a pszichológiai hátterére. Leülhetsz.

Én ekkor meg sem tudtam szólalni, hiszen nem értette, mire is gondol. Mint kiderült Ron nevét ő runnak hallotta (run= futás angolul). Én meg mivel nem akartam belebonyolódni inkabb leültem.

Padtárs: Vigasztaljon, hogy Ronra tényleg ráférne a futás meg a kevesebb kaja :D

5. Az igazi fan az iskolában
Oké, lehet hogy ezt a cikket át kellene neveznem tanárok VS. Harry Potterre ugyanis a következő kettő történetem is hozzájuk kapcsolódik.

Biológia óran ültünk, első padban. Minden jól ment, feladatokat csináltunk végig.
Tanár úr: Rendben akkor mi a válasz az utolsó kérdesre?
Diák: Az oxigén tanár úr.
Ezek után, fogalmam sincs miért de mindenki csendben matatott, amikor egyszer csak hallok egy kérdést:

Tanár úr: Az egy Halál Ereklyéi jel akarna lenni a nyakadban Lili?
Én: Igen.
Tanár úr: (osztálynak) Rendben van akkor most mindenki csinálja tovább a feladatot, én addig Lilivel és a padtársával megbeszélem a Roxfort házait!
Diák: De ez volt az utolsó feladat!
Tanár úr: Akkor találjatok ki magatoknak vagy tudom is én!

6. Sátánista lennék!?
Mint ahogy ígértem ez is egy tanárral kapcsolatos történet. Ezúttal azonban a gimnáziumba való felvételimig kell visszamennünk.

Magyarból szóbeliztem az egyik helyi gimnáziumba, amikor is...
Felvételiztető: Rendben van, nagyon szép felelet volt, végeztünk.
Én: Köszönöm!
Felvételiztető: Bocsánat, megkérdezhetem, milyen nyaklánc az a nyakadban?
Én: Persze. Ez egy jel a Harry Potterből
Felvételiztező: Áh, értem, köszönöm.

Miután felálltam ezt hallottam...
Felvételizetető: Sátánista kölykök meg a tűzrevaló sorozatuk. Mikor születik végre már egy rendes generáció?

+1. Lily Potter személyesen
Ez a történet nem felnőttekkel, hanem egy kislánnyal kapcsolatos, de gondoltam megosztom veletek :)
Barátaimmal sétáltam a városban, amikor is valamilyen úton-módon szóba került a Harry Potter is. Egyszer aztán valamelyikük megszólalt:
Barát: De várj, ha téged Lilinek hívnak akkor te vagy Lily Potter!
Másik Barát: Neked komolyan most tűnt fel, hogy Lilinek hívják!?

Ezen igazából jól el is viccelődtünk egy darabig, ők pedig valamiért végig így hívtak út közben. Amikor is...
Kislány mögöttünk: Te vagy Lily Potter?  Komolyan? Anya, látod, mondtam hogy létezik!! Mehetek a Roxfortba jövőre!! El sem hiszem!

Köszönöm, hogy végigolvastad, hamarosan érkezem a következővel!! :)









Megjegyzések

  1. Nagyon jó poszt lett, végignevettem az egészet :D. És a vége... awww.
    Nagyon köszi ezt a bejegyzést és hát boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett ßs köszönöm szépen :))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések