Változások

Sziasztok!!
Mint látjátok nem ugyanaz a blog, mint ahol eddig ténykedtem, ugyanis egy teljes kinézet és tartalmi változáson megy át az egész, és aki szemfüles, az még a témát is kitalálta, ami nem más, mint a Harry Potter. Az eredeti blogot én magam, a készítője is untam, már nem éreztem azt, hogy ki tudnám benne élni  kreativitásom, és amikor elgondolkoztam, hogy mit is lehetne kezdeni a bloggal, akkor eszembe jutott a váltás, és mivel mostanában a kis ötletelős füzetem csak ezzel a témával van tele, így ez lett. A bejegyzések amiket eddig írtam (legalábbis a legnagyobb részét), nem töröltem, hanem piszkozattá tettem őket. Ezentúl inkább Harry Potterrel és annak világával foglalkozunk itt, de a megszokott tartalmakból is marad néhány: ilyen a Blogprojekt, a Book Tagek vagy a filmek. Remélem így is sok izgalmas és kreatív tartalmat tudok nektek alkotni, amiket élvezhettek.
További jó böngészést és én hamarosan érkezem az első HP-s tartalommal! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések